| +385 1 6311 140

Kako je jedan računovođa ostao razuman u 2020. godini

27 listopada, 2020
Tatjana Žegarac Čorić

COVID-19 je stvorio strah u masama. "Ne-esencijalne" tvrtke su se zatvorile, mi smo ostali kod kuće, kao i naša djeca. Postali smo učitelji. Posao je možda mnogima stao, ali život i rad nisu stali. Drastično su se promijenili, ali nastavili su dalje. Od ožujka radimo od kuće. Ljudima se to isprva sviđalo radi vlastitog konfora i mogućnosti organizacije svog vremena za njih na najpovoljniji i najoptimalniji način. Izbjegavali smo pratiti izvješća o korona virusu. Gotovo preko noći, u samo nekoliko tjedana od prvog zaraženog naš poslovni svijet potpuno se promijenio. Pokušali smo se u što kraćem vremenu prilagoditi „novom normalnom“. Izašle su nove mjere za poduzetnike, a mi smo postali još zaposleniji poslom.

Odlučili smo pomoći našim zaposlenicima i našim klijentima da što bezbolnije prebrode ovaj period. Bilo nam je iznimno važno osigurati našim zaposlenicima stabilno radno mjesto i epidemiološki pogodne radne uvjete. Imali smo puno upita sa naslova zatvaranja firmi, zahtjevima za zajmove, za ekonomsku ozljedu, potporama i zahtjevima za oprostom zajma. Porezni su rokovi produljeni, kao da netko želi da porezna sezona traje duže. Klijenti žele znati porezne implikacije situacije i kako mogu vratiti najmanji mogući iznos. Nažalost, nekim će klijentima možda trebati smjernice o raspuštanju. Drugi trebaju samo uvjerenje da će uz dobro praćenje novčanog toka prebroditi ovu oluju.

Mnogi su morali zatvoriti svoje urede i implementirati radno okruženje na daljinu, što znači i radno okruženje bez papira. Ako to samo po sebi nije bio izazov, sada ovisimo o računalnim vještinama naših klijenata, online se upoznajemo i dostavljamo dokumente. Mateus već dugi niz godina radi s određenim brojem klijenata na daljinu, tzv Mateus online. Zbog dosadašnje prakse, online rad nam nije bio velika novost, no bio je izazov jer su se promijenile okolnosti poslovanja. Želimo istaknuti nekoliko blagodati karantene i svih zavaranja u duhu pozitivnosti.

Blagodati karantene

  1. ODREĐIVANJE PRIORITETA – možete posložiti poslovne i privatne prioritete, uživati ​​u vremenu sa svojom obitelji.
  2. ŽELJA ZA POVRATKOM U URED - neki će zaposlenici više cijeniti povratak u ured radi bolje usredotočenosti na posao.
  3. OSNAŽIVANJE SVOJIH TIMOVA i drugi oblici unutarnje motivacije UČINKOVITIJI SU od straha i kontrole. U ovim vremenima međusobno povjerenje tima i nadređenih je od iznimne važnosti za uspjeh poslovanja, vjerojatno važnije nego ikad prije.
  4. ŽIVOT JE NEIZVJESTAN, a tehnologija ga mijenja brže nego ikad.

Moramo se stalno ponovno pokretati, mijenjati prioritete, učiti i usredotočiti se na ono što nam je zaista važno. Moramo utišati buku i ne prihvatiti zadatke koji su ispod našeg platnog razreda. Ako ne možemo, onda ćemo živjeti život po programima drugih i trošiti minimalno vrijeme koje imamo da živimo svoje živote. Pustite kontrolu. Delegirajte. Ostanite pri zdravoj pameti.

Ne budite sigurni u svojoj zoni konfora.

Adresa: Avenija Marina Držića 4, Zagreb
E-mail:
Tel: +385 1 6311 140
Fax: +385 1 6311 144
Radno vrijeme
Pon-Pet: 08:00 - 16:00 sati
Subota i nedjelja: zatvoreno
Pratite nas
Sva prava pridržana. | Powered by
crossmenuchevron-down
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram